top of page

מעבדות לחירות וחזרה לעבדות


טוב אז החלטתי לשנות את האופן שבו אני כותב לבלוג לפחות לתקופה הקרובה.

יוצא שאני מאוד מאוד עסוק ואין לי זמן לכתוב על כל הדברים שאני רוצה לכתוב לכם לעומק, אז הכל נדחה ונגרר.. אז בינתיים החלטתי לכתוב לכם דברים שעוברים עלי ולשתף אתכם בקישורים שאפשר ללמוד מהם המון. הרבה מהקישורים אפשר למצוא בגוף הטקסט אבל גם ריכזתי אותם בשבילכם בסוף.

The JEWish Cabaret - Purim Uncut

המון ממשיך לקרות בגזרתי. בתחילת מרץ עלתה ההפקה של המחזמר של הקברט היהודי Purim Uncut.

מאז אנחנו מתחילים לעבוד על גיוס כספים ובעבור זה יצרתי קובץ שמספר מי אנחנו ומה אנחנו עושים. במסגרת זה גם למדתי מזה 'elevator pitch' והנה לכם הסבר איך עושים את זה כמו שצריך.

כמובן שקראתי אותו רק אחרי שהכנתי את הקובץ.. :)

הנה כמה תמונות מההפקה האחרונה:

שואוקייסים!

הייתי בשני שואוקייסים (מופעי סוף שנה של בתי הספר למשחק בהם בית הספר מציג את הבוגרים שלו לאנשי התעשייה ובעיקר לסוכנים.) השואוקייס הראשון היה של תלמידים שלי מ- PPA ופה אתם יכולים למצוא את רשימת הקטעים שבוצעו והשני של חבר שלומד ברויאל סנטר סקול אוף ספיץ׳ אנד דרמה ופה אתם יכולים למצוא את רשימת השירים והמונולוגים שבוצעו בו.

טירוף...

בנוסף, זוהי תקופה שהמון אודישנים מתקיימים מה לכל בתי הספר הגדולים בלונדון אז לימדתי בטירוף, כל התלמידים בלחץ והיסטריה והיו לי ימים של הוראה מתשע בבוקר עד תשע וחצי בערב..!

כשלא לימדתי - הלכתי לראות את המחזמר Crazy For You שבו חבר מהכיתה בGSA והיה מרשים ביותר כיוון שמדובר בהפקה של אקטור-מיוזישנז. (שחקנים/רקדנים/זמרים שגם מנגנים על כלי תזמורת וממצאים כל הזמן על הבמה עם הכלים או בתוך הסצינה). ראיתי הפקה מצוינת של המחזמר פיפין שהציג פה בלונדון, עברתי קורס עזרה ראשונה, הלכתי לראות הפקות של שתי הצגות של תלמידים שלי ב AMTA, ראינו גריננינג מן, מחזמר חדש ומאוד ייחודי בנוף המקומי ואפילו אירחנו כמה חברים לליל הסדר.

בעתיד הקרוב

אפריל הוא חודש חופשי למדי אנחנו מארחים חברים ופוגשים הרבה חברים שמגיעים לעיר ובקרוב גם נסע לברצלונה לכמה ימים.

בסוף החודש הוזמנתי ללמד בהולנד לסדנא אינטנסיבית של שבוע, וזה ממש מרגש אותי!! מעולם לא הייתי בהולנד ואני אזכה לעבוד עם קבוצה של מורים די מעולים שזה קצת מלחיץ. במסגרת ההכנות לסדנא קיבלתי קובץ עם רשימת שירים שמתוכם התלמידים צריכים לבחור שירים למבחן שהם עוברים בסופו. זה מסודר לפי רמה (בהתאם למבחן שהם עוברים) ולפי מין אז זה יכול להיות לכם מעניין להעיף מבט בין אם אתם מורים או תלמידים.

לינקים לינקים לינקים!

Musical trailers

בקרוב מייל המלצות ולינקים נוספים!

מקווה שהתוכן הזה היה מועיל :)

עקבו אחרי

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square

!שחר, אני רוצה לקבל עדכונים

bottom of page