top of page

בלי סודות ומתנה שווה לקוראים


אז הנה פוסט אישי במיוחד. כלומר כל הפוסטים שלי הם אישיים ונובעים מדם לבי, מצור מחצבתי וממעמקי נשמתי.. אבל במקרה הזה הפוסט הוא - עלי! (וגם מתנה שווה במיוחד לקוראים שלי!)

אז כפי שאולי הבנתם, סיימתי את לימודי ב GSA בספטמבר האחרון. זו היתה שנה קשה מאוד, רצופה המון ״כאבי גדילה״ (התיאור הכי מדויק שמצאתי לתחושות האלה... למרות שאף פעם לא זכור לי שסבלתי מכאבי גדילה בילדותי). השהות שלי למטרת הלימודים התבססה על ויזת סטודנט, שנגמרה בינואר 2017.. ועל בסיס הויזה הזו לא יכולתי לעבוד באנגליה בתור שחקן.

לקראת סוף הלימודים הגשנו, אני ובן זוגי טל, בקשה לויזה על בסיס האזרחות הצרפתית שלו והיא התקבלה לפני כחודש וחצי. מאז- הדבר הראשון שעשיתי היה לבוא לארץ לבקר, אחרי שנה וחצי בהן לא ראיתי משפחה וחברים יקרים.

ועכשיו שלב ב׳ בחיים שלנו פה התחיל, והוא כולל:

1. לחתום עם סוכן

2. לעבור ללונדון

3. למצוא עוד עבודה/ עבודות (כשחקן וכמורה)

אז כיוון שאמרנו ״בלי סודות״ אספר לכם שחתמתי בשבוע שעבר עם סוכן מקסים שהתעניין בי עוד כשעשיתי את טרקי מונסטר בהפקת אבניו קיו של בית הספר שלנו. מאז, די הזנחתי את עניין חיפושי הסוכן - כיוון שלא באמת יכולתי להתחייב לשום עבודה כאן בממלכה עד שקיבלתי את הויזה. וגם אחרי שקיבלתי אותה כבר- הרגשתי שאין לי כוח לרדוף אחרי סוכנויות ולשלוח המון מיילים שקרוב לודאי שלא יקבלו מענה... אז החלטתי לחתום איתו למרות שהוא עובד לבד מהבית ולא ממש סוכנות גדולה, ידועה או מוכרת. חתמתי איתו על בסיס העובדה שהוא רוצה לעבוד איתי, הוא נחמד, הוא זמין, וזה בעיקר היה קל ולא דרש מאמץ מיוחד.

לאן זה יתפתח נגלה רק בהמשך... אבל בינתיים אספר לכם שכבר קיבלתי הזמנה לאודישן! שהתקיים ביום שני (הוכחה די מדהימה לשוני בין מה שקורה פה באנגליה לעומת ארה״ב - כפי שהוזכר בראיון שלי עם רון אורולובסקי המהמם, שלאחרונה קיבל את הויזה שלו להשאר בארה״ב ולהמשיך לעבוד במקצוע) זה היה האודישן השלישי שלי מאז שסיימתי את הלימודים.

היה מלחיץ. אבל הלך די טוב..

בכל מקרה זה לא היה ממש התפקיד בשבילי.. אז רוב הסיכויים שזה לא יקרה.

בנוגע לחיפושי הדירה, אני כותב לכם את הפוסט הזה ממש בנסיעה ברכבת לצפייה נוספת בדירה. זוהי דרך עקלקלה שבמהלכה נתקלנו בהרבה קשיים שקשורים לזה שאנחנו מהגרים ואין לנו פה ערבים, או הוכחת הכנסה גבוהה (כיוון שאני עצמאי פחות משנה לא ניתן לראות את ההכנסות שלי בשום מקום רשמי/ ממשלתי עדיין).. וגם נתקלנו בעניין מעציב כשכבר הרבה זמן לא נתקלנו בו - והוא - הומופוביה. הסוכן שהראה לנו את הדירה שממש רצינו ניהל בנוכחותינו שיחה עם בעלי הדירה.. והשיחה קיבלה תפנית ברורה ברגע שהתודע לבעלי הדירה שאנחנו זוג גברים. הסוכן נדהם ואמר להם בטלפון ״ובכן.. אנחנו ב2017״ אבל זה לא ממש עזר. לא נעים להתקל בזה. אני מתנחם בעובדה שמדובר בזוג מבוגר מעל גיל 70..

בכל מקרה, נקווה שנמצא משהו אחר בהקדם.

תכינו את התופים!!

בנוסף חשבתי לעצמי שבמסגרת ״בלי סודות״ אני רוצה לשתף אתכם בפיסת מידע מיוחדת. זוהי רשימה של רפרטואר שנדרשנו להציג עם סיום התואר. הרשימה נבנתה כך שיהיו לנו שירים ״בשלוף״ לכל ״בריף״ (בריף זה בעצם הפירוט של האודישן שאליו אתה ניגש) שנצטרך לעמוד בו בתעשייה המטורפת והמגוונת הזו, כך שלא נהיה מופתעים לקראת אודישן ורק נצטרך לרענן שיר שאנחנו מכירים ועבדנו עליו - ולא ללמוד משהו מאפס. בעיקר בהתחשב בזה שלרוב יש מספר ימים בודדים, או לפעמים מהיום-למחר להכין את האודישן.

בתמונת הרקע זה אני נפרד מ- GSA

אז בלינק הבא אתם יכולים למצוא את הרשימה הזו ולהתחיל לעבוד למלא אותה. וכבונוס אני מצרף גם את הרשימה המלאה שלי והרשימה של חברתי המוכשרת בטירוף לכיתה- קת׳רין קמפיון (Catherine Campion בוידאו פה למטה), שהסכימה שאשתף אתכם הקוראים של הבלוג שלי את החומרים שהיא צברה לרפרטואר שלה במשך שנים. מקווה שהרשימה תועיל לכם ותתן לכם ולכן רעיונות לרפרטואר, והבנה יותר מדוייקת בנוגע למה שנדרש משחקנים במקצוע הזה.

Catherine Campion - Opening to 'A New World'

אז תורידו את הקובץ, ותתחילו למלא את הרפרטואר שלכם!

אתם תמיד מוזמנים ליצור קשר, להתייעץ וסתם לקשקש..

ו.. בלי סודות!

עקבו אחרי

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square

!שחר, אני רוצה לקבל עדכונים

bottom of page